wtorek, 4 marca 2014

Codzienna pielęgnacja twarzy :)


Cześć kochani :)

W dzisiejszym poście chce opowiedzieć Wam trochę o tym jakich produktów używam do mojej cery. Mam cerę dość suchą, wrażliwą, skłonną do wyprysków w okolicach policzków i brody.

Do jej oczyszczania co sprawdza się bardzo dobrze używam żelu z serii Clearskin z avonu. Producent pisze, że jest to kremowy żel do mycia twarzy, jest to jednak raczej żel/peeling drobnoziarnisty. Jego zadaniem jest pozbywanie się wągrów co robi całkiem fajnie. W czasie jego używania widać sporą poprawę cery. Po jego użyciu gdy dotykam twarzy czuje dokładnie gdzie pory zostały oczyszczone, różnica jest dość spora :) Można go używać tylko raz dziennie. Jego cena to ok 14 zł, w promocji trochę powyżej 10 zł.


                                              Oczyszczający żel do mycia twarzy przeciw wągrom



Pozostając w temacie żelów do mycia twarzy, od bardzo dawna stosuje antybakteryjny żel nuno z ziaji. Jak pisze producent oczyszcza pory, redukuje nadmiar sebum i oczyszcza cerę. Dobrze radzi sobie z wypryskami. Zużyłam już kilka butelek i zawsze chętnie do niego wracam gdy mam okazję. Ma bardzo niską cenę jak na 200 ml, kosztuje niecałe 10 zł. Lekko ją wysusza, jednak nie stanowi to wielkiego problemu.



                                           



Kolejnym produktem jest tonik firmy Synergen, Fruity Flirt przeznaczony do cery mieszanej. Fajnie oczyszcza. Odrobine wysusza skórę. Jego zadaniem jest oczyszczenie i zwęrzenie porów, a także zapobieganie powstawaniu kolejnym pryszczom i zwalczanie obecnych. robi to całkiem fajnie. Ma bardzo przyjemny owocowy zapach. Jego cena to ok 6 zł. Całkiem mało jak na tak dobry produkt. 



                                              
Swego czasu używałam oczyszczającego toniku przeciw wągrom z 2% kwasem salicylowym z serii Clearskin z avon, ale średnio mi się sprawdził. Żel jest bardzo fajny, ale tonik nie przypadł mi do gustu. Nie było zbytnio widać różnicy czy go używałam czy nie. Nie sądzę, że kupie go ponownie.


                                          


Jeśli chodzi o kremy to ostatnio zaczęłam używać kremu garnier z serii hydra adapt do cery suchej i bardzo suchej. Moja cera potrzebuje sporego nawilżenia, a ten krem robi to doskonale. Długo szukałam kremu, który byłby dobry dla mojej twarzy i, w końcu udało mi się znaleźć za całkiem przyjemną cenę- ok 13 zł. Producent pisze, że krem daje 24h nawilżenie co w moim przypadku jest prawdą. Ma bardzo przyjemny kwiatowy zapach i fajną konsystencję, która szybko się wchłania.


                                          
Jest bardzo dużo produktów za ok 10 zł, które świetnie radzą sobie z niedoskonałościami cery. Warto próbować takich kosmetyków, a nie sięgać od razu po te z "górnej półki" i czasem sporo przepłacić.

Używacie podobnych produktów? A może coś się pokrywa z waszymi? Dajcie znac w komentarzu :)

Trzymajcie się ;**

                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz