piątek, 11 lipca 2014

Ulubieńcy ostatnich miesięcy-Kwiecień, Maj, Czerwiec



Witajcie kochani :)


Nie będę robiła ulubieńców co miesiąc bo nie zawsze będę miała coś co mogłabym w nich umieścić. Myślę, że robienie ich co 2-3 mieniące będzie lepszym wyjściem :)


Jakiś czas temu dzięki jednej gamerowej youtuberce poznałam zespół Thousand Foot Krutch. Była to miłość od pierwszej nuty i nie mam zamiaru się z nimi rozstawać. Jest to kanadyjski zespół rockowy powstały 1995 r. Poniżej wstawię Wam jeden z ich albumów. Jeśli lubicie mocniejsze brzmienia tak jak ja to myślę, że przypadnie Wam do gustu ich muzyka :)






Jeśli chodzi o pielęgnację to myślę, że mogę zaliczyć do niej nowa maszynkę do golenia gillette Oceana. Wyszła już jakiś czas temu. Kupiłam ją jak jeszcze była w promocji, bodajże za 19,90 zł. Jestem z niej bardzo zadowolona. golenie jest bardzo przyjemne i wygodne. Wcześniej nie używałam żadnej maszynki z rodziny gillette, ale nie zawiodłam się. W opakowaniu znajdują się 3 maszynki jednorazowe. Nie tępi się szybko, a pasek po długim używaniu jest w świetnym stanie.  


            


Drugim ulubieńcem będzie pianka z Olay, która była na mojej wishliście 2014r. Nie mam żadnych wątpliwości co do jej świetnych opinii. Ja daje jej taka samą. Jest w formię, żeli, który po rozsmarowaniu zmienia się w przyjemną pianę. golenie jest łatwe i wygodne. Dzięki żelowej formule jest bardzo wydajna.


                                                         


Stosunkowo nowym, ale na pewno takim, który pozostanie ze mną na baaardzo długo jest nowy program Ewy Chodakowskiej, o którym pisałam Wam ostatnio :) szczegółowo pisałam o nim w poniedziałkowym pamiętniku odchudzania więc zapraszam Was do tamtego postu :) 


http://greensafety-pin.blogspot.com/2014/06/pamietnik-odchudzania-wyzwanie.html








Dziwnym jak dla mnie jest ulubieniec jeśli chodzi o aplikacje na telefon. Aplikacja Endomondo towarzyszy mi już od paru ładnych lat, jednak ostatnio bardzo ją doceniłam i zaczęłam częściej używać. 

Jest to aplikacja, która pokazuje nam ile kcal spaliliśmy podczas danej aktywności fizycznej oraz ile km i z jaką prędkością przebiegliśmy lub przejechaliśmy jeśli biegamy czy jeździmy, np na rowerze czy rolkach. 

Mam i drugą aplikacje, która jest grą na telefon. Gram raczej w gry komputerowe niż te na telefonie, ale w momencie gdy zobaczyłam, że grę, która kiedyś skradła mi serce u mojej koleżanki mogę mieć również u siebie to stwierdziłam, że muszę zaraz ja pobrać. Chodzi tu o Despicable Me: Miniom rush. Może znacie te małe fajne, żółte ludziki nazywane Minionkami z filmu "Jak ukraść księżyc"? Jeśli nie to musicie je zaraz poznać. Myślę, że zakochacie się w nich równie szybko jak ja :D 

Jest też parę rzeczy z kolorówki. Ostatnimi czasy bardzo przekonałam się do swego czasu ulubionej mocnej pomadki. Jest to Oriflame pure colour - blush pink, o której pisałam w tagu:kocham wiosnę. Jest to dość mocna pomadka w różowym kolorze. Czuć fajne nawilżenie, jednak co to trwałości miałabym parę zastrzeżeń

http://greensafety-pin.blogspot.com/2014/03/tag-kocham-wiosne.html



Powiedzcie jacy byli Wasi ulubieńcy. Może coś się pokrywa? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz