niedziela, 31 maja 2015

Krem idealny - Barwa siarkowa krem intensywnie nawilżający


Czasem ciężko znaleźć dobry nawilżający krem do twarzy. Ja od zawsze miałam z tym problem. Rozwiązał się całkiem niedawno, ponieważ znalazłam krem idealny. Jeśli macie taki sam problem jak ja to bardzo prawdopodobne, że znalazłyście rozwiązanie.

Barwę siarkowa poznałam dzięki jednemu z pudełeczek Shinybox, gdzie znalazłam 2 próbki. Stwierdziłam, że przy najbliższej możliwej chwili pójdę i go kupię. Znalazłam go już jakiś czas temu na promocji w Rossmanie. Czekał na swoją kolej, a ja nie mogłam się doczekać, aż zacznę go używać.

Opakowanie
Jestem zakochana w prostocie opakowania. Jest idealne. Dzięki niemu krem kojarzy mi się z wysoką cena i luksusem, natomiast można go dostać za przystępną kwotę. Widać zużycie produktu co jest plusem, a niebieski kolor to coś idealnego dla mnie.


Konsystencja
Jest dość rzadki dzięki czemu łatwo się rozprowadza i jest na prawdę wydajny. Nie potrzeba dużej ilości, żeby nawilżyć skórę. Już odrobina przynosi ulgę mocno przesuszonej skórze. Prawie całkowicie zniwelował suche skórki. Szybko się wchłania i spokojnie nadaje się pod makijaż. Pomimo bogatego składu i mocnego nawilżenia nie jest tłusty, skóra jest miękka i odrobinę zmatowiona.

Zapach
Delikatny, zapach takiego typowego kremu, ale trochę słodki. Myślę, że większości jak nie wszystkim spokojnie przypadnie do gustu.

Skład:
Aqua, Isostearyl Isostearate, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric triglyceride, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Dimethicone, Cetearyl Alcohol , Gossypium Herbaceum Seed Oil, PEG-100 Stearate, Imperata Cylindrica Root Extract, Ceteareth-20, Trehalose, Sulfur, Allantoin, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, Parfum, Carbomer, Sodium Polyacrylate, PEG-60 Almond Glycerides, PEG-8, PEG-30 Castor Oil, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Citronellol.

  • Siarka – działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo, reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając wydzielanie sebum.
  • Alantoina – regeneruje i przyspiesza odnowę uszkodzonego naskórka, łagodzi i koi podrażnienia, a także nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.
  • Gliceryna – delikatnie oczyszcza i nawilża skórę czyniąc ją miękką i aksamitną.
  • Olej bawełniany – wnika w głąb skóry i delikatnie nawilża.
  • Ekstrakt z subtropikalnej Imperaty Cylindrycznej – uelastycznia i nawilża skórę, a także długotrwale utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia naskórka, gdyż zatrzymuje wodę w tkankach.
  • Trehaloza – cenny hydro-aktywny cukier derywowany z pustynnej rośliny znanej jako „pamięć wodna”, który nawilża skórę, tworząc „rezerwę wodną”.

Działanie
Pięknie nawilża skórę. Efekt  utrzymuje się dość długo więc nie musimy się martwić i dokładać kremu w ciągu dnia. Nie zauważyłam, żeby mnie zapychał z czym często miałam problem przy innych produktach. Dodatkowo warto wspomnieć, że produkt ma pomagać zwalczać trądzik. Nie zauważyłam jednak jakichś większych rezultatów. Nie podrażnia, a łagodzi stany zapalne i pomaga w zagojeniu.

Cena
W normalnej cenie dostaniemy 50 ml na ok 18 zł. W promocji możecie dostać go za 14 zł, albo nawet mniej, jak w przypadku ostatnich Rossmanowych przecen. Myślę, że jest wart swojej ceny.


Opinia końcowa:
Uważam, że krem jest na prawdę godny polecenia, zwłaszcza jeśli macie problemy z bardzo suchą skórą tak jak ja. Cena adekwatna do działania. Nie zapycha, a dodatkowo pomaga zwalczać trądzik. Warto przetestować i sprawdzić czy będzie dobry dla Was. Na chwilę obecną to najlepszy krem jakiego używałam.

A czego Wy używacie na co dzień? Napiszcie mi w komentarzach.


Buziaki, Ola.


5 komentarzy:

  1. Ja jestem zadowolona z kremów Pharmaceris.
    Barwa mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra od zawsze potrzebowała nawilżenia... Póki co, jestem zadowolona z Clarins :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to znaleźć coś idealnego dla siebie ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy krem muszę się mu bliżej przyjrzeć :)
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest cudowny i strasznie wydajny. Własnie kończę opakowanie :)

      Usuń